Výroční zpráva TPR s.r.o. za rok 2021
Rok 2021 jsme zahájili ve znamení nejistoty, jakým směrem se bude ubírat další vývoj v době pandemie covid 19. Nosným programem firmy TPR nábytek je vybavení obchodů a tzv. POP prvků určených pro podporu prodeje. Jedná se o segment trhu, který pandemie v roce 2020 poměrně značně postihla. Předpoklad dalšího vývoje ochoty investovat do vybavení obchodů byl z naší strany spíše skeptický.
Skutečnost ale byla jiná… Rok 2021 byl pro naši firmu doslova rekordní co se realizovaných zakázek a obratu týče. Všichni naši klienti se rozhodli investovat do nových poboček a remodelingů stávajících interiérů. Pro TPR je to dobrá zpráva poukazující na to, že naši hlavní odběratelé patří mezi silné hráče na trhu a v těžké době naopak investují do dalšího rozvoje.
V roce 2020 jsme velkou investicí zdokonalili automatizovaný sklad a velkoformátovou pilu. V letošním roce v modernizaci pokračujeme a ve výrobě došlo k instalaci centrálního odsávání s drcením odpadu. Tento investiční projekt má za cíl zkvalitnit pracovní prostředí na ruční dílně, zlepšit životnost strojů a v neposlední řadě usnadnit práci s vynášením odpadů a minimalizovat náklady na likvidaci, pronájem kontejnerů a dopravu. Na konci letošního roku byla zateplena a opravena fasáda administrativní budovy. Další investice, které budou implementovány po novém roce jsou zpětný dopravník dílců k olepovačce a nová formátovací pila s naklápěním na obě strany.
Rok 2021 byl také rokem velkých investic do věcí, které nejsou na první pohled vidět, ale mají neskutečný přínos pro chod naší firmy. Jedním z nich je vzdělávací program pro zaměstnance. Pomáhá nám ve složitých situacích, jak bychom se k sobě měli chovat, přistupovat k práci a kolegům, řešit problémy efektivně. Aktuálně probíhá interní audit managementu firmy, jehož výstupem bude návrh na zlepšení chodu projektů, identifikaci slabých míst, zastupitelnosti a systému odměňování.
Další velkou změnou a investicí TPR je propagace firmy veřejnosti. Podařilo se nám sestavit nové webové stránky, průběžně dokumentujeme a prezentujeme realizace TPR. Soustředíme se na zviditelnění naší firmy lidem v okolí a zvýšení zájmu o práci v naší společnosti. Do letošního roku firma nebyla veřejností příliš registrována natož práce, kterou realizujeme. Čas nám ukázal, že se jedná o správnou cestu nejen v ohledu zvýšení povědomí o volných pracovních příležitostech, ale také možnost získání nových zakázek.
Na základě výsledků našeho digitální marketingu jsme se umístili na druhém místě z firem realizujících vybavení komerčních interiérů v České republice a máme díky tomu možnost získat nového klienta a velký projekt pro poskytovatele telefoniky na celý evropský trh.
Plány a vize vývoje pro další období máme ambiciózní. Zahájili jsme jednání o nákupu pozemků pro další rozvoj. Máme zájem o rozšíření dílen a skladů. Další z investic, na které se podílíme je rekonstrukce příjezdové komunikace, pořízení vstupní automatické brány a osvětlení příjezdu do areálu. Další z projektů, na kterém intenzivně pracujeme je vlastní produktová řada nábytku, což je jedním z hlavních cílů budoucnosti.
Vzhledem k aktuální ekonomické situaci ve společnosti jsme se rozhodli, že se budeme snažit kopírovat inflaci, tzn. že platy zaměstnanců v příštím roce plošně zvedneme o 4-5%. Abychom mohli realizovat zakázky a mít velké plány do budoucna, potřebujeme mít stabilní tým kvalitních lidí, kteří se na chodu firmy podílí. Věříme, že se náš kolektiv průběžně stabilizuje, a jsme rádi, že všichni jsme součástí něčeho velkého, co dle našeho motta „dělá svět krásnější“.
Proto bychom chtěli poděkovat všem, kteří se na chodu společnosti podílí a popřát pěkné a klidné vánoční svátky, hodně zdraví a spokojenosti do nového roku.
Za TPR s.r.o.
Pavel a Ivana Rejmanovi