K otevření VERMONT Store vedly virtuální dveře
K realizaci interiérů multibrandových obchodů společnosti Vermont Holding a.s. byla přizvána firma TPR s.r.o. V Plzni a Praze mohou lidé nakupovat prémiovou módu, a přitom obdivovat interiér, který navrhl italský architekt Marco Donati. Tým výrobce interiérů z Litomyšlska si s unikátní zakázkou poradil skvěle, a to i za pomoci virtuální reality.
„Poprvé jsme se účastnili prezentace prodejny pomocí virtuální reality v reálném měřítku. Pomocí VR headsetů jsme v prostoru o výměře 600 m2 viděli budoucí prodejní místo. Mohli jsme konzultovat i naprosté detaily obchodu. Nešlo jen o design, ale také o funkčnost. Jak z pohledu zákazníků, tak i personálu. Byl pro nás silný zážitek procházet něčím, co je zatím na papíře,“ prozradil obchodní ředitel Jan Dudycha.
Už při pohledu do prodejny zákazník zjistí, že není v obyčejném prostoru. Kromě zboží zaujmou i detaily v interiéru. Dýhy z amerického ořechu, patinovaná mosaz na nábytkových sestavách a také skleněné prvky o rozměrech, které jsou častější pro bytové interiéry. „Využili jsme i nové technologické postupy a povrchové úpravy materiálů. Jedná se hlavně o použití 3D dýhy na tvarové dílce jako jsou ořechové kameny, obalování kovových obloukových závěsných tyčí dýhou. Při realizaci interiéru jsme využili i naši zkušenost s nanášením betonové stěrky na nábytkové prvky. Tento projekt nás velice obohatil o nové zkušenosti a vědomosti,“ sdělil jednatel společnosti Pavel Rejman.
„U nás ve Vermontu věříme v to, že i obchodní prostory mají přinášet pozitivní emoce. Pro realizaci takto výjimečného interiéru je potřeba spolehlivý partner, kterého v společnosti TPR jednoznačně máme. Velmi nám imponují inovace ve výrobě a řemeslo v pravém slova smyslu, kde kvalita díla zajistí dlouhodobý zážitek pro naše zákazníky.“, říká Martin Florian, Store Concept Director společnosti Vermont Holding a.s.