Březen, fashion z TPR vezem

Březen, fashion z TPR vezem 1920 1080 TPR nábytek
Nejeden fashion interiér dnes již jistojistě patří mezi „signature“ projekty z dílny TPR.
Není divu, že funkční a estetické interiéry prodejen přitahují pozornost zákazníků, usnadňují jim pohyb v obchodním prostoru a ovlivňují jejich nákupní chování. V dnešní době je prakticky na každém trhu – ať už jde o potraviny, vybavení bytu nebo oděvy – konkurence obrovská. Proto je klíčové nejen zajistit kvalitu produktů samotných, ale také jejich rozmístění v prodejně a vizuální podobu prvků podpory prodeje k maximální dokonalosti.
Novodobé prodejny vyžadují nejen dokonalé zpracování s ohledem na atraktivnost pro zákazníka, ale zároveň přizpůsobení zásadám BOZP, požární ochraně nebo hygienickým pravidlům. Nejen proto se vyplatí využít zkušenosti a kvalifikaci týmu TPR z litomyšlska. „Fashion odvětví průměrně tvoří zhruba 33% obratu naší společnosti. Máme za sebou realizace prodejen pro přední hráče na trhu jako jsou Nautica, Pierre Cardin, Diesel, Hugo Boss nebo Vermont Multibrand a Karl Lagerfeld,“ zmiňuje Míla Patočková, provozní ředitelka TPR s.r.o.

Právě spolupráce s designéry bytového prostoru odlišuje zakázky pro soukromé investory od těch komerčních. Ve většině případů totiž klient poskytne již vyhotovenou dokumentaci a shání se po možnostech zajištění výroby a instalace v dané lokaci.

A v čem je koncept vybavení fashion odvětví odlišný od těch ostatních? Je to především v kombinaci použitých materiálů a zpracování jednotlivých detailů. I proto je náročnost vzorování, vývoje a výroby samotné většinou až dvakrát delší než u jiných projektů. „Ve výrobě používáme kombinace materiálů (tisk, osvětlení, fólie, kovo, lak, plast a další technologie). Vše je potřeba realizovat s maximální přesností ve stylu hodinářské práce tak ,aby finální produkt splňoval požadavky zákazníka,“ dodává obchodní ředitel Jan Dudycha.
Back to top