Co takový projekt remodelingu vlastně znamená? Více se dočtete v článku na našem BLOGU.
Stát se dodavatelem největšího distributora a prodejce tabákových výrobků v ČR, který na trhu působí od roku 1991, není jen tak. Ano, řeč je o společnosti GECO, která se v posledních letech úspěšně etablovala na trhu nejen v Čechách ale také v Německu nebo na Slovensku. Právě díky expanzi na nové trhy, neustálému zlepšování služeb a zvyšování komfortu zákazníka přistál projektovým manažerům v TPR na stole unikátní projekt s názvem remodeling poboček GECO pro Českou a Slovenskou republiku.
Co takový projekt remodelingu vlastně znamená? V tomto případě se jednalo o návrh řešení, výrobu a montáž celkem 350 poboček v Čechách a na Slovensku a to v šibeničním časovém rozmezí jednoho roku od jednání se zákazníkem.”Frčák” v podobě instalace 15 poboček týdně zvládl tým TPR na jedničku. Pochvalně se o práci celého týmu vyjádřil i jednatel společnosti Pavel Rejman.
“Na práci v časovém presu jsme v TPR zvyklí, ale tento projekt byl svým rozsahem a časovou náročností opravdu unikátní. Každá spolupráce s takto významným klientem nás nutí učit se novým věcem a zdokonalovat výrobní i montážní kapacity, za což jsme samozřejmě velmi vděční.”
Zajímavostí bychom na projektu takového rozměru našli opravdu hodně. Podíváme-li se na souhrn práce našeho týmu slovy čísel, rozhodně se není za co stydět. Ve výrobě bylo použito přes 2000 různých položek materiálu o celkové hmotnosti více jak 400 tun. V nejvíce exponovaném období expedice odbavovala 30 dodávek týdně a celková montáž na území ČR trvala přes 23 týdnů.
“Příprava projektu od potvrzení objednávky trvala přes tři měsíce. Bylo potřeba precizně vytvořit technickou dokumentaci výrobků, layoutů a kusovníků jednotlivých prvků každé prodejny. Museli jsme dokonale připravit harmonogramy montáží, zajistit dopravy nebo organizaci skladů,” zmínila Míla Patočková, provozní ředitelka TPR s.r.o.
Spolupráce se společností GECO však není zdaleka u konce. Projekt remodelingu totiž probíhá i nadále. “Kromě přípravy nových poboček dochází také k servisu těch stávajících, tudíž jsme s klientem v neustálém kontaktu a společně nejen řešíme možnosti inovací do budoucna,” dodal Jaroslav Knettig, projektový manažer.